логотип горожанка
головна школа музей село героњка новини фотоарх≥в

школа √орожанська загальноосв≥тн¤ школа заснована в листопад≥ 1894 р. ÷е була однокласна школа, з 1894 року Ц двокласна, у 1932 роц≥ Ц чотирикласна школа. ” 1944 Ц 1945 роки Ц семир≥чна, у 1957 роц≥ Ц дес¤тир≥чна школа. Ќове прим≥щенн¤ школи збудовано в 1980 роц≥, з 1992 року Ц загальноосв≥тн¤ школа ≤ Ц ≤≤≤ ступен≥в. —татут школи, ѕоложенн¤ про середн≥й навчальний виховний заклад, «акон про осв≥ту, «акон про позашк≥льну осв≥ту, «акон про дошк≥льну осв≥ту,  онцепц≥¤ 12 Ц р≥чноњ середньоњ загальноосв≥тньоњ школи, ƒержавна нац≥ональна програма Уќсв≥таФ, Ќац≥ональна доктрина розвитку осв≥ти ’’≤ ст.,  онцепц≥¤ громад¤нського вихованн¤ особистост≥ в умовах розвитку украњнськоњ державност≥,  онвенц≥¤ вихованн¤ д≥тей та молод≥ в нац≥ональн≥й систем≥ осв≥ти, конвенц≥њ ќќЌ про права дитини, ѕоложенн¤ про державну п≥дсумкову атестац≥ю учн≥в у систем≥ загальноњ середньоњ осв≥ти, ≥нш≥ нормативн≥ документи ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни, р≥чний план роботи школи Ц ось основн≥ документи, ¤кими керуютьс¤ у своњй робот≥ дирекц≥¤ школи ≥ весь педагог≥чний колектив навчального закладу.

” √орожанськ≥й загальноосв≥тн≥й школ≥ нараховуЇтьс¤ 25 педагог≥чних прац≥вник≥в з них 22 чол. ≥з вищою осв≥тою. ÷е становить 88% в≥д загальноњ к≥лькост≥. 3 чол. ≥з середньою спец≥альною осв≥тою, а це становить 12%. 3 педагог≥чних прац≥вники мають вищу квал≥ф≥кац≥йну категор≥ю. ќдин учитель маЇ педагог≥чне званн¤ У¬читель методистФ, двоЇ вчител≥в маЇ педагог≥чне званн¤ У—тарший вчительФ, 9 педагог≥чних прац≥вник≥в мають ≤ квал≥ф≥кац≥йну категор≥ю, 8 чол. Ц ≤≤ квал≥ф≥кац≥йну категор≥ю, 2 чол. Ц спец≥ал≥сти . урок Ўм≥гель √. —.

¬ основу виховного процесу в школ≥ покладено проблема У раЇзнавча робота ¤к д≥йовий зас≥б формуванн¤ в учн≥в героњко - патр≥отичних почутт≥вФ ¬с¤ робота педагог≥чного колективу спр¤мована на всеб≥чний розвиток особистост≥ школ¤ра. ¬чител≥ Ц предметники, вчител≥ початкових клас≥в увагу прид≥л¤ють ≥ндив≥дуальн≥й робот≥ ≥з зд≥бними та обдарованими д≥тьми. ¬ практику роботи вчител≥в широко вв≥йшли нестандартн≥ уроки: уроки Ц зал≥ки, уроки Ц диспути, уроки - подорож≥, уроки Ц конференц≥њ, кругл≥ столи, впроваджуЇтьс¤ тестовий контроль. “ак≥ методи роботи викликають в учн≥в ≥нтерес до навчальних предмет≥в, актив≥зують розумову д≥¤льн≥сть школ¤р≥в.  ожного року учн≥ школи Ї переможц¤ми районних та призерами обласних ол≥мп≥ад з навчальних дисципл≥н. ¬ практику роботи вт≥лювалис¤ елементи ≥нновац≥йних педагог≥чних технолог≥й. ѕосилилис¤ вимоги до оц≥нки знань, ум≥нь ≥ навичок учн≥в.

≈лементи творчост≥ ≥ новизни зТ¤вилис¤ ≥ в методичн≥й робот≥. —п≥вбес≥ди, анкетуванн¤, в≥дв≥дуванн¤ ≥ анал≥з системи урок≥в ≥ позакласних заход≥в, анал≥з результат≥в контрольних роб≥т, ол≥мп≥ад, конкурс≥в, в≥дкрит≥ уроки.


урок  р≥ль ќ. ¬.

ѕо кожному цьому напр¤му складено плани реал≥зац≥њ таких програм у школ≥. ¬иховна робота в школ≥ ірунтувалась на розроблен≥й педагогами закладу У—истем≥ нац≥онального вихованн¤Ф ≥ була спр¤мована на забезпеченн¤ головноњ мети нац≥онального вихованн¤ - формуванн¤ громад¤нина ”крањни. ¬ школ≥ Ї в≥дпов≥дна база дл¤ зд≥йсненн¤ нац≥онального вихованн¤: зал украњнськоњ символ≥ки, к≥мната - музей У≤стор≥¤ р≥дного краюФ, каб≥нет украњнськоњ мови ≥ л≥тератури, каб≥нет ≥стор≥њ, в≥дпов≥дн≥ кутки в класних к≥мнатах: ≥сторична, педагог≥чна, методична, рел≥г≥йна л≥тература; наочн≥ матер≥али у вигл¤д≥ плакат≥в, стенд≥в, д≥аф≥льм≥в, розробки урок≥в з народознавства, основ христи¤нськоњ морал≥, сценар≥њ виховних заход≥в. ƒ≥Ї орган учн≥вського самовр¤дуванн¤ - ¬”–; дит¤чо - молод≥жн≥ товариства патр≥отично - просв≥тницького спр¤муванн¤: У—окол¤таФ, Ућолод≥ —околиФ, У—ок≥лФ, Ућолода ѕросв≥таФ.

¬агоме м≥сце у виховн≥й робот≥ пос≥даЇ участь школ¤р≥в в етапах ¬сеукрањнськоњ ≥сторико- географ≥чноњ експедиц≥њ У—то чудес ”крањниФ, ¬сеукрањнськ≥й ≥сторико - краЇзнавчоњ експедиц≥њ УѕамТ¤тьФ, експедиц≥¤х У раса ≥ б≥ль ”крањниФ, у ¬сеукрањнському –ус≥ учн≥вськоњ молод≥ Ућо¤ земл¤ - земл¤ моњх батьк≥вФ. урок в молодших класах

«м≥ст виховного процесу спр¤мований на формуванн¤ в особистост≥ громад¤нськоњ св≥домост≥, активного позитивного ставленн¤ до ¬≥тчизни, планети «емл¤, до людства, до самоњ себе й до ≥ншоњ людини, до прац≥, до власност≥, до с≥мТњ, до створенн¤ людьми твор≥нь матер≥альноњ ≥ духовноњ культури. ѕрактично реал≥зовуЇтьс¤ р≥шенн¤ серпневоњ конференц≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в ћонастирського району про пр≥оритетн≥ напр¤ми д≥¤льност≥ заклад≥в осв≥ти район≥ зокрема, програми У≤нновац≥йн≥ технолог≥њФ, УЌавчальний каб≥нетФ, Уќсв≥тньо Ц молод≥жн≥ товариства Ц нов≥ модел≥ орган≥зац≥њФ, УЎк≥льний музей Ц кожн≥й школ≥Ф. ¬с¤ виховна робота в школ≥ буде ірунтуватись на розроблен≥й У—истем≥ нац≥онального вихованн¤Ф й спиратиметьс¤ на сп≥льну роботу школи, с≥мТњ, церкви ≥ громадськост≥.


наш≥ кординати: с. √орожанка, ћонастириський район, “ерноп≥льська область, 48311, тел. 035-55-25-3-25; e-mail: sc-gorojanka@ukr.net
Hosted by uCoz